🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(38)

(ثبت: 256892) اسفند 13, 1401 

 

تا حرف ظهور می زند این دل من

لبخند غرور می زند این دل من

انگار که باز هم نمی آیی تو

این جمعه، چه شور می زند این دل من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • سلام و درودجناب استاد طارق عزیز وارجمند
      سپاسگزارم ازحضورحضرتعالی
      خداوند پشت وپناهتان
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    اسفند 13, 1401

    درودتان جناب ابوطالبی عزیز
    احسنتم وبارک الله علیک
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا