🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی با رای آری شعله زد باور کنید

(ثبت: 246) آبان 28, 1394 

رویش و امید واری شعله زد باور کنید
حسِ شعر پایداری شعله زد باور کنید

در هجومِ ِلشکرِ پاییز برگی تازه رُست
نقشِ لبخندِبهاری شعله زد با ور کنید

آتش از خاکسترِ چوبِ چناری زنده شد
نرگس از خاک قناری شعله زد باور کنید

خستگی ها پاک شد با یک نگاه مهربان
تاب عشق آشکاری شعله زد باور کنید

همت پرواز ما را سنگ ها نشکسته اند
جر ئت آتش سواری شعله زد باور کنید

زرق و برق حیله بی تاثیر از چشمم گذشت
صبح نظم و هوشیاری شعله زد باور کنید

بی قراری ، در وجود بر قرا رم رخنه کرد
سوز و ساز بیقراری شعله زد باور کنید

خلوت ما را شلوغ نا کسی آشفته کرد
زخمه ای بر جان تاری شعله زد باور کنید

پیر ما طر ح نو و نقش نوین ترسیم کرد
عاشقی با رای آری شعله زد باور کنید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 28, 1394

    درود بر شما استاد بزرگوارم

    بسیار زیبا بود

    سلامت و سعادتمند باشید

    • اله یار خادمیان

      آبان 30, 1394

       سلام وسپاس بی نهایت متشکرم    بانوی بزرر گوار خانم حسن زاده جاودانه باشی

  2. سمانه تیموریان

    آبان 28, 1394

    سلام عرض ارادت

    میآموزم در محضرتون

    عالیست ودلنشین 

    • اله یار خادمیان

      آبان 30, 1394

       سلام و عرض ادب از بذل لطف شما صمیمانه متشکرم دخترم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا