🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا ۲

(ثبت: 214527) شهریور 20, 1398 

تشنگی ها را اگر پیمانه بود
آب دریاها دگر افسانه بود
در کنار شط پر آب فرات
حنجر خشک خدا بیگانه بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 20, 1398

    سلام و درودها

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    خشک لب دریا کند خود اعتراف
    فکرِ سیمرغی کنم ، در کوهِ قاف

    گر بنوشم ،قطره ای از دستِ او
    تا ابد احیا خودی را همچو آف

    ولی اله بایبوردی

    20 / 06 / 1398

    🌷🌷🌺🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا