🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عباس

(ثبت: 217696) آذر 13, 1398 

♡ عباس:

کنار قمقمه های خالی
عباسی خسته
به حیات جاودان
رسیده است.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    قمقمه های خالی
    عباس
    حیات

    درودها آقای فلاحی
    زیباست
    مانا باشید به مهر

    💐🙏

    • سعید فلاحی

      آذر 20, 1398

      درودتان

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا