🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عدل كجاست ؟

(ثبت: 251427) مهر 13, 1401 

 

اى مدعيان بر لب گوريد همه
بر منصب خود كوه غروريد همه

تا عدل نباشد اندرين خطه ى ما
در آتش و دوزخ فريبيد همه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا