🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروج

(ثبت: 251046) شهریور 31, 1401 

 

خرم آنروز که از خاک زمین پر بکشم
به نسیم سحری جام طهور سر بکشم

زخمهائی که به روحم زده اند نامردان
به خرابات شهیدان همه مرهم بکشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    درود بر شما جناب مروج همدانی
    زیبا سروده اید و غم انگیز
    💐💐💐🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا