🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروس شعر

(ثبت: 235855) بهمن 14, 1399 

 

واو به واو تنم
در زبان بازی ست
قلمم
حجله ی عشق
آرایه ی دلنشین گونه ات
ایهام دور لبت
بی قافیه ی بوسه
ردیف نمی شود
تو
هر طرف که بایستی
مجموعه ای به سویت
روانه است
کاروان شعرم
جشنی برازنده می خواهد
بر قامت واژه ها بپیچ
در آینه ی چشمم
لبخند بزن
داماد آبی عشق
چراغانی ام کن

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 14, 1399

    بر قامت واژه ها بپیچ
    در آینه ی چشمم
    لبخند بزن
    داماد آبی عشق
    چراغانی ام کن

    عاشقانه ای از جنس خیال بود و آهنگین هم…
    لطافت یکی از بارزترین خصویات این اثر بود. هر واژه شبیه نتی بود شناور بر روی سطح کاغذ…
    بسیار زیبا بود و دلنشین
    درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 14, 1399

      درود جناب استاد جلالی ارجمندم
      سپاسگزارم از مهربانی حضور
      و مسرور از نظر بسیار خوب شما شاعر اندیشمند
      زنده باشید زنده باشید🌹

  2. درود ها بانو گرامی
    زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 21, 1399

      درود و مهر جناب مصطفایی بزرگوار
      گوارای نگاه مهربانتان
      زنده باشید و تندرست🌹

  3. باسلام خدمت شما و خوشحالم از آشنایی
    سامانلو هستم مدیر کانون شاعران معاصر
    در خدمتم

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 21, 1399

      درود و خوش آمد جناب سامانلو عزیز
      از همراهی سخاوتمندانه شما سپاسگزارم
      بزرگوارید و پرمهر، زنده باشید🌹

  4. علی معصومی

    بهمن 22, 1399

    🌿🌹👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا