🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروس

(ثبت: 7128) آبان 26, 1397 

 

هر روز

گوش تا گوش زمین را

آسمان 

پر کرده از 

آبی ترین واژگان

شب ، شانِ سپید ستاره

ریخته بر پای دلت

تو!

عروس آیینه ی چشمان مهتاب

در کوکبه ستارگان

تا منزل خورشید بدرقه می شوی …

تا گلگون دامان صبح،

اصلا تو ماهی!

در جزر ومد نگاهم 

باله می زنی وبال  

در هماغوشی آبی و آب

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):