🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق الهی

(ثبت: 264745) مهر 28, 1402 

 

من مستم و با عشق هراسی به سرم نیست

با عشق پر از شوقم و از آن حذرم نیست

عشق است که با قدرت خود کرده جسورم

عشق است که از موج بلا داده عبورم

سر را زده بی عشق به بالین نتوانم

حرف و سخنی جز سخن عشق ندانم

با عشق شراب و می خونرنگ مهیاست

آن دل که شود همسفر عشق چو دریاست

من عاشقم و در دل من عشق خدایی است

هر عشق دگر فانی و محکوم جدایی است

دلدار من آن روشنی ذات الهیست

مجنون شدن از عشق بر این عشق گواهیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معین حجت

    مهر 28, 1402

    درود👏💐

  2. من عاشقم و در دل من عشق خدایی است

    هر عشق دگر فانی و محکوم جدایی است

    سلام و درود
    بسیار زیباست

  3. برهان جاوید

    مهر 28, 1402

    درود سلیم جان
    عالی
    دستمریزاد گرامی
    🌺🌺🌺👏👏👏

  4. طارق خراسانی

    مهر 28, 1402

    دلدار من آن روشنی ذات الهیست

    مجنون شدن از عشق بر این عشق گواهیست

    سلام‌و‌درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا