🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق بر تو باد!

(ثبت: 250421) شهریور 2, 1401 
عشق بر تو باد!

 

جریده‌ها
نوشته‌اند جویده جویده
مرکبِ سیاه
در آغوشِ ماندلایِ مردمانت
فهمید آپارتاید را!

 

تو کیستی؟
که به سُخره گرفته‌ای
تبعیضِ نژادیِ سپیدیِ دفتر را!

 

عشق بر تو باد!
تا یاد نمی‌رود از یاد
مهربانِ همیشه آزاد!

 

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا