🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق شاید

(ثبت: 241418) شهریور 4, 1400 

 

قهوه ای چشم، اهل شعر و دلبری و ناز باشد
عشق شاید دختری از خطه ی شیراز باشد

عشق یعنی حافظیه، شعر خوانی زیر باران
عشق یعنی لحظه ها آبستن اعجاز باشد

در دیار عاشقی معنای مردی قلدری نیست
مرد باید مثل حافظ قافیه پرداز باشد

عشق یعنی حال خوب و خنده بر پهنای صورت
عشق باید لحظه لحظه فرصت پرواز باشد

عشق یعنی محرم ناگفتنی های تو باشد
عشق یعنی گوش هایش محرم هر راز باشد

فرض کن دریا بدون موج باشد،می شود؟نه
عشق باید پر حرارت،دائم الابراز باشد

عشق یعنی عصر رفتن باشد اما او بماند
در مسیر مشکلات عاشقی همساز باشد

لَخت گیسو، مهربان چشم، آسمان دل، ماه صورت
عشق شاید دختری از خطه شیراز باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا