🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق مسلّم

(ثبت: 250967) شهریور 20, 1401 

 

من باب دل این همه آدم که نبودم
دلتنگ ولی عاشق تو کم که نبودم

در هر قدم شعر خیابان به خیابان
تو بودی و من هم به جهنم که نبودم

گفتی که شکستی تو دل خسته تنها
بر زخم دلت خارم و مرهم که نبودم

در پیچ و خم عشق ، زدی طعنه به جانم
حوا شدی افسوس من آدم که نبودم

شاید به مذاق تو نسازد نفس من
هرچند که تلخ است ولی سم که نبودم

تو دلبر و دنیای منی ای مه عاشق
من مثل خودت عشق مسلم که نبودم

گفتی که برای تو فقط کم نگذارم
در فکر خیانت به تو بودم که نبودم

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 20, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    روان و بی نقص و به زبان روز🌸👏

    • وحید یزدی

      شهریور 20, 1401

      سلام و درود. متشکرم از حضرتعالی⭐
      سپاس از نگاه پر مهرتان⭐

  2. صفا یغمایی

    شهریور 20, 1401

    درودجناب یزدی عزیز.
    درپیچ و خم عشق زدی طعنه به جانم
    حوا شدی افسوس من آدم که نبودم

    بسیارزیبابود.خیلی لذت بردم
    قلمتان سبز و پویا
    🍃🍃🍃

    • وحید یزدی

      شهریور 20, 1401

      سلام و درود بر جناب یغمایی بزرگوار⭐
      تشکر ویژه از دقت عالی‌تان⭐
      موید باشید⭐

  3. شهریور 20, 1401

    بسیار زیبا و‌عالی🌱

    • وحید یزدی

      شهریور 20, 1401

      خیلی ممنون متشکرم⭐

  4. فریبا نوری

    شهریور 20, 1401

    در هر قدم شعر خیابان به خیابان
    تو بودی و من هم به جهنم که نبودم

    درود 🌷🌷🌷

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      درودهایی به وسعت باغ گلکاری شده زندگی⭐
      سپاس ابدی⭐

  5. سحر حیدری

    آبان 16, 1401

    ناب🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا