🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق مغتنم است

(ثبت: 267948) اسفند 4, 1402 

 

به باغ دل چو بهاری ببار ،عشق یم است
برای گیسوی شعرم نوازشت چه کم است !

غمی به وسعت دریا نشسته روی دلم
دلم خوش است که عشقت شبیه یک بلم  است

همیشه بوده ام انگار با خیال تو خوش
واین رفیق شفیقی که اسم او قلم است

تمام ثانیه هایی که در خیال تو ام
مقدس است برایم و نیز محترم است

نفس کشیدن بی عشق عین مُردِگی است
دلم بدون تو انگار لرزه های بم است

مرا رها نکن ای بسته عهد با دل من
هوای دل به وجودت طراوت اِرَم است

خوشا به آن که مغیلان راه در پیشش
از آن هراس ندارد چو عشق مغتنم است

«تو خود حدیث مفصّل بخوان از این مجمل»
عزیز من که به دستت همیشه جام جم است

 

#پناهنده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 4, 1402

    درود بر شما بانو
    مثل همیشه زیبا و دلنشین
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏💐💐💐

    • صدیقه پناهنده

      اسفند 4, 1402

      درود ها استاد .به مهر خواندید.سپاسگزارم

  2. درود
    زیبا ودلنشین و با ملاحت سروده اید
    🙏❤🌺⚘🙏
    رقص قلمتان ابدی

  3. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب

    شعر در وزن مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلن سروده شده است. زیبا است درود به شما 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا