🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق می خواهد

(ثبت: 246563) فروردین 10, 1401 

 

عشق می خواهد که ما مجنون شویم
لاله گون در بحر غم گلگون شویم
بی تامل خویش را سامان دهیم
در کویر خار و خس جیحون شویم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    فروردین 10, 1401

    عالی🌹👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا