🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق های کاغذی

(ثبت: 246552) فروردین 9, 1401 

 

چون ضمیرم لایه لایه از رسوب سود شد

در وجودم بستری از حاسد و محسود شد

روزگارم در تنور اطلب المال گم شدند

شب رسید و عشق های کاغذی هم دود شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا