🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق وعقل

(ثبت: 201) آبان 18, 1394 
عشق وعقل

صدایی جز صدایِ دل نیاید 
نشـــــان از آدمِ عاقل نیاید
به راهِ عشق عقلم پس کشیده 
بجز دلبـــر، رخِ دیگـــر، ندیده
چوعشق آیدخِرَدکارش تمام است 
برایِ عشــــق، این تنها مرام است
دل ودلدارو درد ودستِ دلبر 
گرفته روزِ عاشـــق را سراسر
کدامین عشق؟ عشاقِ مجازی 
و یا چون لیلی و قیسِ حجازی؟
چنــان وامــق، پیِ عــذرا دویدن 
به شیرین از دلِ کوهی رسیدن؟
تمامِ قصه‌هایِ عشــــق، بازی است 
حقیقی نیست،یک دلبرنوازی است
پیِ مقصـــود از معشــوق رَستن 
دلِ بیهــــوده بَر دنیـــــا نبستن
تمامِ حرفِ حامی این چنین است 
خدا، عشقِ تمـام و راستین است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی اکبر سلطانی

    آبان 18, 1394

    سلام و درودهاا ..

    "خدا، عشقِ تمـام و راستین است "

    استفاده کردم …

    رقص قلمتان ماندگار..

  2. سمانه تیموریان

    آبان 18, 1394

    سلام استاد عزیزم

    درود فراوان 

    واقعا عالیست 

    در پناه حق 

  3. سوگند صفا

    آبان 19, 1394

    سلام و درود

    واقعا حرف شعرتون زیبا بود…

    قلم تون هم زیباست……

    در پناه خدا باشین

  4.  سلام ودرود  برقرار و بر مراد باشی

  5. معصومه عبدالهی

    آبان 19, 1394

    سلام و عرض ادب جناب حسنی

    بسیار زیباست.

    لذت بردم.
    دستمریزاد…..

  6. نگار حسن زاده

    آبان 19, 1394

    سلام و عرض احترام

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا