🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق پدر

(ثبت: 367) آذر 25, 1394 
عشق پدر

پدرم همــــدم و همـــــرازم بود 
حـــــــامیِ آخــــــر و آغـــــازم بود 
رفتنش مـوجبِ تنهــــــایی من 
اولِ قصـــــه یِ شیــــــــداییِ من 
بعــــدازاو با کــِه زِ دردم گـویم 
از دلِ مـــــُرده و ســــردم گـویم 
بعدِفوتش دلِ حامی هم مُرد 
دل به روزِخـوشِ با او‌ِبِسـپـُرد 
خواب شدمایه یِ آرامشِ من 
دیدنِ او زِخـــدا خـــواهشِ من 
ای خـــــدا کاش به خــوابم آید 
نـــــزدِ ایــــن قــــلبِ کبــــــــــابم آید 
گـــــویم از درد ِفـــــراق و غـــصه 
شده غمگین زِچه رواین قصه 
بهـــــرِ ایشـــــان زِ خــــداوندِ کلام 
می کنم من طلبِ لـطفِ مــدام 
سینه ام تابه ابدپُرخــــون است 
یادش آرامهٔ این محزون است 

نظرها
  1. سلام و عرض ادب

    روحشون شاد

  2. نگار حسن زاده

    آذر 26, 1394

    درود بر شما

    روحشون شاد

  3. سمانه تیموریان

    آذر 27, 1394

    سلام و عرض ارادت

    روحشون شاد

  4. سلام و درود خدمت شما

    روحشان شاد  و قرین رحمت الهی

  5. طارق خراسانی

    آذر 28, 1394

    سلام و درود بی حد

    بر جناب حسنی عزیز

    درود بر پدری که چنین  فرزند فرهیخته ای را به جامعه تقدیم کرد.

    جانش قرین رحمت الهی باد.

    در پناه حق شاد زی……………………………………………………………..

  6. سوگند صفا

    آذر 30, 1394

    سلام و درود……..

    زیباااااااااا

    موفق باشین

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا