🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق پرست ….

(ثبت: 1763) خرداد 28, 1395 

بوسه شادابترین شاخ گلی بود که عشق

چید و دستم داد

دیدم از دور هیولای جدایی را

پیش می آمد

-مرد پیروز در این میدان

که شکستم داد

***

من به هر خاطره ای شاد و سرم گرم است

که خدا منشأ زیبایی

دلکی عشق پرستم داد

شکر می گویم

-از نادره کاری که به دستم داد.