🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 213254) مرداد 19, 1398 

عشق
عشق روزی سر براه ات می کند
کوه اگر باشی چو کاه ات می کند

واله و دیوانه، حیران می شوی
خاک می گردی تباه ات می کند

درد می ریزد بجان و هستی ات
نور از خورشید و ماهت میکند

باش تا روزی عیان گردد تو را
مست با موی سیاه ات میکند

رفت چون عقل از سر شوریده ات
نقش بند راه و چاه ات می کند

گاه دریا و گهی چون قطره ای
گاه طوفانی ز آه ات می کند

خوب میدانی تو معصومی که باز
عشق روزی سر براه ات می کند

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 19, 1398

    درود بر شما جناب معصومی گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم
    💐

  2. سلام بر استاد عزیز و عاشق

    بی عشق هم شما سر به راهید

    درودتان باد

    💐🌿🍃🌹🌷🌺🍃💐

  3. هادی بیابانی

    مرداد 19, 1398

    قلمت مانا 🙏🌹

  4. مسیحا یاری

    مرداد 19, 1398

    عشق را بذار لب کوزه استاد مردیم از تشنگی …..

    درود یا استاد

  5. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 19, 1398

    سلام لذت بردم🌸سپاس از حضورتان

  6. … درود بر شما گرامی🌺

  7. ولی اله بایبوردی

    مرداد 19, 1398

    سلام و درود

    دستمریزاد

    🌿💐🌿

  8. امیر جلالی

    مرداد 19, 1398

    عشق تا بوده ، دلیل سرگشتگی و آوارگی بوده ( البته در ظاهر ) اما همینطور که شما نگاشته اید همه را سر براه می کند . کدام راه ؟ تا عاشق نشوی نخواهی فهمید کدام راه …
    درود بر شما

  9. اسماعیل علیخانی

    مرداد 19, 1398

    سلام و آفرین ها بر شما
    ای عشق همه بهانه از توست💐

  10. فائزه ناظر

    مرداد 19, 1398

    واقعا همه این کارها را عشق با میکند و باز هم شیفته ی عشقیم عجب ازین اشرف مخلوقات عجب…

    سلام استاد
    خیلی زیبا بود شعرتان درودتان باد 🌺🌺

  11. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  12. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1398

    درود بر شما
    دلنشین و زیباست🍃

    به نظرم مصرع ششم اینطور مفهوم تره
    “نوری از خورشید و ماهت میکند”

    • علی معصومی

      مرداد 20, 1398

      درود بر شما
      بانو ایرانپور گرامی
      🌹🌹🌹🌹
      سپاس حق با شماست
      در پناه خدا

  13. یاسر رشیدپور

    مرداد 20, 1398

    سلام

    درود فراوان نثارتان

    پایا باشید
    🌹🌷🌺🌸🌸🌸

  14. مسیحا یاری

    مرداد 20, 1398

    عشق سر به راهم نکرد استاد چشم به راهم ولی چرا……

    دوستت دارم استاد

  15. عباسپور

    مرداد 21, 1398

    سلام جناب معصومی
    شعر با معنا و زیبایی است
    شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا