🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطرِ سیب

(ثبت: 261820) تیر 22, 1402 

 

بویِ مویَش هم ترازِ عطرِ سیب
دردِ بی درمانِ جان را او طبیب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 22, 1402

    سلام و درود
    در این مفرد به سبک قدمایی متمایل شدید

    • شیما رحمانی

      تیر 23, 1402

      درود بر شما سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 22, 1402

    درودتان مهربانو شیما جانم ⁦♥️⁩
    دوست ادیب و عریزم🌺💖
    تک بیتی زیبایی و عطرآگینی سروده اید نازنینم 🌹
    زنده باد👏👏👏👏👏🍏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و شادمان
    🍃⁦☘️⁩🌹🌺🌸⁦❤️⁩🌸🌺🌹⁦☘️⁩🍃

    • شیما رحمانی

      تیر 23, 1402

      درود دوست مهربانم فیروزه ی عزیز سپاس از نگاه پر مهرت🙏🌹🌹🌹❤

  3. سینا دژآگه

    تیر 22, 1402

    سلام و عرض ادب خانم رحمانی
    تک‌بیتی زیباست
    پیروز باشید🌺🌸🌸🌺

    • شیما رحمانی

      تیر 23, 1402

      درود جناب دژآگه بزرگوار سپاس از مهرتون🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا