🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر و بوی تو

(ثبت: 232066) مهر 8, 1399 
عطر و بوی تو

عطر و بوی تو

هر گلی دارد شمیمی لیک عطر و بوی تو
جمله گل های گلستان را هوایی می کند

رُخ چو بنمایی چنان باران رحمت می شوی
حاتم طایی ز درگاهت گدایی می کُنَد

در حضورت شمس تابان سرد می گردد و ماه
جلوه زیبای تو دایم تداعی می کُنَد

در نبودت جیره خوار مُفلس دربار تو
از برایم ادّعای پادشاهی می کند

بامدادان بهرِ تحقیرِ شیاطین رجیم
کردگار از چشم هایت رونمایی می کند

نوجوانی عاشقت گشتم ، جوانی در گذشت
همچنان عشق تو با ما بی وفایی می کند

پیشتر هم گفته بودم نیستم کافر ولی
ناز چشمان تو در قلبم خدایی می کند

 

علی احمدی (بابک حادثه)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی احمدی

      مهر 9, 1399

      درود بیکران بر شما باد استاد رشیدی راد

  2. درود بر شما🌹🌹🌹

    • علی احمدی

      مهر 9, 1399

      استاد انصاری والاقدر بنده نوازی فرمودید مهرتان افزون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا