🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عفو کن

(ثبت: 250060) مرداد 26, 1401 

 

ای خد ا و ای خد ا و ای اله
ما کجائیم در دل این شامگاه
چتر تاریکی چو گسترده عدو
لطف فرما از خطاهامان بکاه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 26, 1401

    الهی آمین

    درود بر شما گرامی بزرگوار

    زیبا و دلنشین سروده اید

    قلمتان نویسا

    👏💐🌿🍃🌿🍃👏

    شاد و پیروز باشید🌹🌷🌺🌸

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 26, 1401

    درود بر شما
    راز و نیاز زیبا با خداست.
    قبول باشد
    🌺🌺🌸🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا