🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علمدار

(ثبت: 2624) مهر 24, 1395 
علمدار

علمدار سپاهی بود  تنها

به روی دوش خود می برد دریا

نمیفهمد جهان چشمان او را

کشانده پای دریا را به صحرا

سمانه تیموریان