🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی اصغرع

(ثبت: 251359) مهر 11, 1401 

 

گُلی با تیر افتاد و خزان کرد
دل آن راه پویان را فغان کرد

چو گلرنگ از گلویش ریخت بر خاک
همه آلاله ها را بی امان کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا