🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی علی علی علی

(ثبت: 230327) مرداد 20, 1399 

عید ولایت بر ولایت مداران علی دوست مبارک باد

خاک نشین نمی شود مرغ حرم سرای تو
تا سر عرش میبرد بوسه زدن به پای تو
نامه ی عشق می رسد از همه سو برای تو
جمله جهان احاطه شد با کنف خدای تو
سنگ شکاف میخورد تا برسد صدای تو
بر سر دست احمد است پرچم اعتلای تو
روز غدیر مهر زد بر سند ولای تو

به سویِ حق می کشدم جاذبه ی علی علی
علی علی علی علی علی علی علی علی

عاشقی نگاه تو عشق بدون مشکل است
ره به خدا نمی برد هر که ز دوست غافل است
دین و دعا به ساحت ولایت تو کامل است
عطر گل محمد ی از قِبَل تو حاصل است
موج اگر رسد به اوج امید ما به ساحل است
حرز ابوفضایلی به گردنم حمایل است
زمزمه ی علی علی زنده کننده ی دل است
بر سردار می روم رقص کنان برای تو

به سویِ حق می کشدم جاذبه ی علی علی
علی علی علی علی

بوی نماز می دهد شعر شکوهِ جام تو
مستی ما ستوده شد با گهر کلام تو
بنده ی بت نمی شود شیعه ی با دوام تو
دور ز خودنمایی است بندگی و قیام تو
امیر عشق می شود هر که شود غلام تو
از دل سنگ بگذرد جوهره ی پیام تو
هست تمام فرقه ها شیفته ی مرام تو
محو زمان نمی شود تا به ابد صدای تو

به سویِ حق می کشدم جاذبه ی علی علی
علی علی علی علی

قطب نمای حق تویی بی تو تمام کج روی ست
آینه ی تو مظهرِ آینه های منجلی ست
شک نکنم در این سفر گم شود هر که بی علی ست
از خط تو جدا شدن خود کُشی و معطلی ست
در سخن و کلام تو عطر و صفای خوشدلی ست
کی به مراد می رسد دل که اسیر جاهلی ست
از دل من نمی رود نام تو و خدای تو

به سویِ حق می کشدم جاذبه ی علی علی
علی علی علی علی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1399

    درود برشما
    خیلی زیباست
    اجرتون با مولا🌺

    فقط بیت اول بند دوم با دو بیت دیگه همقافیه نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا