🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید می آید

(ثبت: 5710) اسفند 28, 1396 

عید می آید

دلا از خواب غم برخیز دارد عید می آید
صدای قمری عاشق به روی بید می آید

زمستان قطره قطره آب شد آن سردی دی رفت
خبر از رجعت گلهای در تبعید می آید

شب تاریک می میرد سپیده بارد از مشرق
فروغ صبح می بینم به دل امید می آید

من از رقصیدن پروانه ها در باغ دانستم
بهاران می رسد نوروز بی تردید می آید

بیا با چشم دل از لای پلک پنجره بنگر
نشان خنده ی صبح است از خورشید می آید

نوید جشن پیروزی من از نزدیک می بینم
نوای نای و نی ازخانه ی جمشید می آید

 
از کتاب مثنوی فلاخن و شمشیر”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اسفند 28, 1396

    سلام ودرودها

    همیشه عالی و ارزنده

    برادر ارجمندم

    همراهی و حسن نظرتان را   ارج گذاشته

    سالی پر بار و سرشار از  الطاف  خداوند  عزیز را  برای حضرتعالی

    وخانواده بزرگتان   را  مسئلت دارم

    همیشه باشید به مهر و نیکوییهای  خداوند  بزرگ

    • علیرضا حکیم

      فروردین 25, 1397

      درودها بر شما دوست گرام

      سپاس فراوان

      همچنین من هم سال خوشی برای شما آرزو می کنم

      موفق باشید

  2. درود ها بزرگوار

    عید تان مبارک

    • علیرضا حکیم

      فروردین 2, 1397

      سلام و سپاس فراوان گرامی

      بهاران خجسته باد

  3. علی احمدی

    فروردین 4, 1397

    شادباش های صادقانه از ارتفاع درود های خالصانه روانه آستان پر مهرتان استاد حکیم گران ارج 

    قرعه نابی بر من کمترین افتاد به سبب خوانش اولین شاهکار سال جدید در این وادی ادب پرور درودتان باد که نغز قلم رقصانده اید و هدیه گرانبهایی بر من حقیر بود …..شاد زی و استوار ..برقرار و پایدار ….مهرتان ماندگار ………..حادثه

  4. علیرضا حکیم

    فروردین 5, 1397

    درودها جناب احمدی بزرگوار

    سپاسگزارم حضور سبزتان را ارج می نهم

    عید نوروز را تبریک می گویم برایتان سالی خوش آرزو مندم

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا