🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید یعنی دستهایت مال من

(ثبت: 5747) فروردین 9, 1397 
عید یعنی دستهایت مال من

عید یعنی شوق دیدار بهار
بلبل از عشق بنفشه بی قرار

عید یعنی آسمان، شور دعا
عشق و شادی، تندرستی و شفا

عید یعنی مشهد و نور و رضا
پر کشیدن تا بلندای فضا

عید یعنی آرزوی بهترین
خنده  ی گل بر لب این سرزمین

عید یعنی مهربانی جاری است
قلبت از یلدای غصه عاری است

عید یعنی دستهایت مال من
نام تو در سرنوشت و فال من

عید یعنی گرمی آغوش تو
بوسه بر گیسوی ظلمت پوش تو

عید یعنی که جایی جنگ نیست
جنس هیچ قلبی که سرد و سنگ نیست

عید یعنی کودکی آشفته نیست

هیچ بابایی اسیرِ سُفته نیست

عید یعنی خنده های مادرت
شانه های مهربان خواهرت

عید یعنی اقاقی، عطر زن
دامن گلگون دشت و این چمن

عید یعنی عشقهای ماندگار
سایه ی زیبای شمشاد و چنار

عید یعنی سال نو فرخنده باد
مهر امیدت به دل تابنده باد

مهناز نصیرپور

اسفند 94

پ.ن:درود
داشتم نوشته های قدیمیم رو مرور می کردم به این شعرم رسیدم
 تصمیم گرفتم کمی ویرایشش کنم و اینجا ثبتش کنم …

برای همگی شما بهترین سال و بهترین لحظه ها را آرزومندم …