🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار دل

(ثبت: 255076) بهمن 6, 1401 

 

آب حيوان ز غبارِ غمِ دل نوش کنيم
ناله و غم ز جگر گوشه ی دل گُوش کنيم

هستی ما ز غبارِ غمِ دلها پيد است
روشنی از دلِ بيمارِ غزل نوش کنيم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    بهمن 6, 1401

    سلام ودرودها استاد عزیز
    زیبا بود و دلنشین
    مانا و توانا باشید و سایه مهرتون مستدام 🙏🌹

    • سلام و سپاس گرانمهر
      ممنونم
      افتخار شاگردی شما را نیز دارم
      🌹🌷🌺🙏

  2. زهرا آهن

    بهمن 6, 1401

    درود بر شما جناب مروج همدانی بزرگوار
    قلمتان نویسا و طبع‌تان مانا
    تندرست باشید🌿🍃🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا