🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار عشق

(ثبت: 247285) اردیبهشت 7, 1401 

 

آن روزها که صحرا بهار نداشت
بارانِ گُل , چمنی از صفا نداشت
سروقامتان به شوقِ وصالِ دوست
آوای عاشقانه به صحرا ترانه داشت
صحرا به گرمیِ آن لاله هایِ سرخ
اشکی چو سيلِ خروشان روانه داشت
در آن ميانه , راست قامتانِ مرد
با چشمِ نجابت به شبها نظاره داشت
هر يک شکوفه ی باغی به دشتِ مهر
هر يک طراوت و عطری به خانه داشت
پروازِ روح بود و شورِ عشق بود
صد شعله می کشيد و غزلها ترانه داشت
پروانه سوخت , نديديم غبارِ عشق
انگار حقيقت به مسلخ , جوانه داشت

تقدیم به رزمندگان هشت سال دفاع و ادامه دهندگان مجاهدت مدافعان حرم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا