🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت تقدیر

(ثبت: 4443) تیر 18, 1396 
غربت تقدیر

در قافیه عمر

 گمانم

نداهایی هست

گر گوش به جنبی

به جانم

نواهایی هست

در حیرت آنم که این اشک

سزاورم نیست

در غربت تقدیر

چو شاید

بلاهایی هست

بر نیت آنم

که جانم

به از این باشد

در غفلت و تقصیر

خدایا

گناهانی هست

در عزلت و این اشک

به این غم

مدارا بکنم

از هیچ نگفتن

ندیدن

سزاهایی هست

بر خاک نشستم چه عبث بیهوده،

بر گرده این عمر

خدایا

چه راههایی هست

در اشک به باده

سر به مستی بزنم

از عشق هنوزم

عزیزم

صداهایی هست

فرزین.م

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا