🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرور

(ثبت: 4598) مرداد 19, 1396 
غرور

38
خوک را دیدی که با ناز وخرامان می رود؟!
هرکه می داند غذایش چیست خندان می رود

آن غروری هم که از فرّ جوانی می دمد
عاقبت بر روی صورت جوش جوشان می رود!

طاوسم تا غرق در زیبایی خود می شود
چون به خود آید ز میدان پای بندان می رود

مشک خوشبو بوی خوش را باخودش دارد همی
حرف عطارم فقط در گوش کمدان می رود

قادر رحمان که جان را اشرف العالم نهاد
جان که از خاک است وباخاکم به پایان می رود

فیروزه رادمنشی
96/5/18
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 21, 1396

    درود ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا