🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرور ماهرانه ..

(ثبت: 1932) تیر 18, 1395 

بسمه تعالی

با نگاهت  ،  مــهر خود را در دلم انداختی

بین من با قلب خود از عشق  معبر ساختی

من برای جنگ با چشمانت اینجا آمدم

پرچم نیرنــگ را با شیطنت  افراختی

طعم لب های تو در میخانه غوغـــا می کند

سهم من را کاش با یک بوسه می پرداختی

ما برای خوبرویان  دین خـــــود را باختیم

کاش در دنیای خود یک بار  دل می باختی

آسمان را برگزیدی نیمه شب ها ، حرف نیست

با غروری ماهرانه ، بــــــــــــرکه را نشناختی
 

هیچ شمشیری ز ابرو های تو برّنده نیست

در مصاف آهـــــوان  تیغ از نیامش آختی

بخت خواب آلود من  با من چه بازی می کند !

جای دشمن ، ناگهان بر جبهه ی  من  تاختی