🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریب الملک

(ثبت: 239238) خرداد 2, 1400 
غریب الملک

 

نفهمید و نمی فهمد که خیلی دوستش دارم
درون کاخ قلبش من غریب الملک دربارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    غریب الملک دربار👌
    تعبیر زیبایی است

    درودتان گرامی. مانا باشید و بسرایید🌹🌹🌹

  2. رضا محمدصالحی

    خرداد 2, 1400

    درود بر شما

    یا شاید :

    نمی خواهد بفهمد این که خیلی دوستش دارم
    درون کاخ قلبش من غریب الملک دربارم
    🌹

  3. حسین شیرکوند

    خرداد 3, 1400

    💐🌷🌸🌹🌺🌻🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا