🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریق

(ثبت: 232495) آبان 3, 1399 

 

ما گمشدگانیم ز اغیار در این شهر

با دلشدگان همسفریم در گذر دهر

ای شیفتگان تا بکجا از همگان دور

گم کرده شمائید که غرقید در این بحر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درود بر شما💐

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درودها جناب مروج
    امید که صراط مستقیم هماره راهگشا باشد
    نویسان باشید و تندرست👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا