🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزال سبز ..

(ثبت: 1635) خرداد 13, 1395 

بسمه تعالی

آشفتگــی های جهان از زلف نا پیدای توست

هر فتنه ای بر پا شود از طرح ابروهای توست

آیینه درتوصیف تو همواره حیــران  مانده است

طاووس ، تنها  گوشه ای از صورت زیبای توست

بی پرده می گویم سخن  از  پرده های دلنشین

هر نغمه ای را بشنوم در پــرده ی آوای توست
 

با باغبان بودی مگر ؟ هر گل که میبینم  تویی !

اینجا  غزال سبز هم در بوستان همپای توست
 

دل می بری از من ، ببر  اما  مگو که دلبــــــــری

در گوشه ی امن دلم می مانی این دل جای توست
 

آتش پرستم کرده ای با چشم هــــــــای آتشین

هر شعله ای سرمی کشد از سینه ی سینای توست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):