🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل تلخ

(ثبت: 234906) دی 6, 1399 

 

غزل تلخ شب ناسروده
بر زخمه های سازی شکسته
از درد به خود میپیچد
آنگونه که گیسوان تو در باد
ای بغض شکسته در گلو
مرا مهمان فریادت کن
پیش از آنکه
از این سکوت مسموم
بمیرم

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا