🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غفلت از علی علیه‌السلام

(ثبت: 214496) شهریور 21, 1398 

– غفلت از علی:

یا رب مهر علی و اولادش بر ما باد
با دعای خیر فاطمه و آل حیدرم
ای آسمان بنگر که هیچ زمان و عهدی من
غافل نبوده است به علی والله باورم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 21, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت آقای فلاحی عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹
    درود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    گویند علی را که خدا بود, نبود
    گویند که از خدا جدا بود , نبود
    من در عجبم میان این بود و نبود
    این بود چه بودیست؟ که هم بود و نبود..
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 23, 1398

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌈🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌸🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  2. مينا امينی

    شهریور 22, 1398

    مانا باشید و موفق بزرگوار
    💐

    • سعید فلاحی

      شهریور 23, 1398

      رود بیکران

      پایدار باشید

      🌹🌷🌺🌸🌹🌺🌈🌹🌹🌺🌸👏👏👏👏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا