🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غفلت دیدار

(ثبت: 221341) بهمن 10, 1398 

 

نالان شدم و از سر پيمانه گذشتم
دستار به سر زخم به دل باده شکستم
چون در به در يار به ميخانه رسيدم
صدها غزل از دوست ز پيمانه شنيدم
تا صبح ز هجرِ می و ميخانه نخفتم
تا صبح گِله از گردشِ ايام نگفتم
هر بار که رخ از نظر يار کشيدم
تنها شدم و دلبر و دلدار نديدم
هرگز نروم از سرِ خمخانه دگر بار
هرگز نکنم غفلت ديدار دگر بار
زين پس به غلامی در ميخانه بگيرم
کز غفلت ديدار دگر بار نميرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 10, 1398

    سلام

    استاد ارجمند

    صدها غزل از دوست ز پيمانه شنيدم

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    گر قلم لوحی به نجوا لحظه ها
    بابِ عرفانی گشا بر روی ما

    دور از میخانه ، مطرب زندگی
    زهره را یادی سماعی را نما

    ولی اله بایبوردی

    10 / 11 / 1398

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا