🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غمگین ام

(ثبت: 253282) آذر 4, 1401 

 

غمگین ام

همچون مادری غماغم

که فرزندانش افتاده اند

در آتشی

آتشی

آتشی

به جان هم

تا آشتی را ریشه ای نماند

کلاغان سیاه و زشت هم…

آه دشت بی کرانه ی سرخ!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

نظرها 12 
  1. زهرا آهن

    آذر 4, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    آه دشت بی کرانه ی سرخ!

    انگار از بی کرانگی سراب است، کابوس است و یا جهنمی به مجازات زندگی‌های نکرده…

    پایدار باشید🌷🌺🌸

    • درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      در پناه مهر دادار 🌿🌹🌺🌸🌿

  2. طارق خراسانی

    آذر 4, 1401

    سلام عزیز جانم

    این آتش را نادانی آفرید
    خاموش نمی شود مگر به دانایی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام و عرض ادب جناب بابا طارق بزرگوار
      بله، سپاس از حضور ارجمندتان
      ❤️🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿🙏

  3. مهرداد مانا

    آذر 4, 1401

    بیش باد و پیش باد چنین مضامین شریفی

  4. غلامحسین جمعی

    آذر 4, 1401

    درودو سپاس بر شاعر بزرگوارم

    چناب رضا پور

    دستمریزاد عزیز زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • درود و سپاس و عرض ادب
      جناب جمعی گرانقدر
      ❤️🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  5. فریبا نوری

    آذر 4, 1401

    درود جناب رضاپور گرانقدر
    زیبا و اثرگذار است این غمنامه
    🌷🍃🌷🍃🌷

    • درود و سپاس تان سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌿🌹🍃🌹🍃🌷🍃🌿

  6. احسنت جناب رضا پور ارجمند
    👏👏👏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا