🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم تیشه بر افراشت که ما را بنشاند

(ثبت: 215427) مهر 6, 1398 

فریاد برآورده بر این پهنه ی دریا
شاید بپذیرد غم دریا وش ما را

غم تیشه بر افراشت که ما را بنشاند
پاداری ما دید و بیفتاد خود از پا

چابهار 1364

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. سلام و درود استاد خراسانی
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مهر 6, 1398

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. غم تیشه بر افراشت که ما را بنشاند

    سلام و درودها استاد ارجمند

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🍃

    شبان روزی چو دریا در خروشان
    غمی دارم نهانی ، ای که انسان

    برایم هست باشد تیشه فرهاد
    چه غوغایی کشم فریاد هر آن

    ولی اله بایبوردی

    06 / 07 / 1398

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

    • طارق خراسانی

      مهر 6, 1398

      سلام و درود بر حضرت بایبوردی عزیز

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. … سلام استاد
    همواره پایدار بمانید و هیبشه ماندگار…

    • طارق خراسانی

      مهر 6, 1398

      سلام بر امیر عشق
      درود بر دوست گرانمهرم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  4. احسنت استاد
    شاعرانه و زیبا

    • طارق خراسانی

      مهر 6, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهر آن عزیز

      در پناه خدا🌿🙏❤️🌿

  5. علی معصومی

    مهر 6, 1398

    درود
    حضرت خوبی
    پایا و مانا باشید
    دز پرتو مهر تابان…..🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌿

    • طارق خراسانی

      مهر 6, 1398

      سلام و درود بر حضرت دوست

      ممنون از دعای تان

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا شاد زی 🌿🙏❤️🌿

  6. درود بر باباطارقم
    شاعرخوبی ها، امیدها
    غم در دستان گرمت آب میشود از شرم،
    خورشید وجودتان همواره بتابد بهترین
    👏👏👏👏👏👏🙏❤

    • طارق خراسانی

      مهر 7, 1398

      سلام

      سپاس از حضور گرمت
      ذکر من سلامتی توست
      منتظر شنیدن خبر سلامتی کامل دختر عزیزم هستم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا