🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم دنیا

(ثبت: 246019) اسفند 17, 1400 

 

می روند از پی هم روز و شب عمر ولی
غم دنیاست که پیوسته به دل می ماند
………………………………………
وقتی به شب نشینی رویا نشسته ام
اعصاب لحظه های مرا خورد می کنی
…………………………………………………….
خو کرده ام به پهنه ی دریا که آتشم
با موجهای سرکش خاموش می شود
………………………………………………..
مثل پروانه های نورسته فرصت پیله را رها می کرد
دشمنش بر سوار هر لحظه طرح یک حیله را بپا می کرد
…………………………………………………………
در حرام و حلال گم شده ام در پس احتمال گم شده ام
حسرت داد می کند بیداد پشت مشتی خیال گم شده ام
………………………………………………………..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 17, 1400

    در حرام و حلال گم شده ام در پس احتمال گم شده ام
    حسرتِ داد می کند بیداد پشت مشتی خیال گم شده ام

    درودها استاد انصاری گرانقدر 🌷🌷🌷

  2. علی احقاق جهرمی

    اسفند 17, 1400

    عرض سلام و ارادت جناب انصاری
    بزرگوار
    گرانقدر

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 17, 1400

    سلام
    وقتی به شب نشینی رویا نشسته ام
    اعصاب لحظه های مرا خرد می کنی

  4. مسعود آزادبخت

    فروردین 3, 1401

    سلام و احترام استاد انصاری ادیب
    سال نو برشما و خانواده محترمتون مبارک
    سالی پر از شادی و خیر و برکت باشه برایتان انشاالله
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا