🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتوای زمستان

(ثبت: 647) بهمن 7, 1394 

 رمز انسان شدن این نیست که ازپنجره ی بام و حیاط

  سرک از کار شقایق بکشیم

قصد آزار دل لاله و سوسن بکنیم

هدف این است که در سردی ی پاییزی ی باغ

تن خشکیده ی تاکی به نوازش برسد

چلچراغی از سخاوت سر قندیل گل یخ بکشیم و تا صبح

سفره های گل شب در پُرِ گندم بشود

و به فتوای زمستان بدنی گرم شود

مدینه ولی زاده جوشقان