🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتوحات

(ثبت: 251515) شهریور 31, 1401 
فتوحات

 

دیشب غزلی سرود روحم
گفتا بشنو که من نصوحم

برخیز و غزل بنوش و خوش باش
تا هست شوی تو از فتوحم

من مست شدم چنان که در وقت
افتاد و بریخت آن صبوحم

تا دست زدم به جان پاکش
آرام شد این تن جموحم

چون پای گذاشت در حیاتم
روشن شد از آن اثر وجوهم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    درود بر شما
    💐💐💐💐🌿

  2. سلام و درود
    هماره وجودتان روشن به نور عشق

  3. درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا