🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فدای خنده ی آن یارِ خوبِ بد خویم

(ثبت: 249722) مرداد 10, 1401 
فدای خنده ی آن یارِ خوبِ بد خویم

 

کنون که یارِ منی از صمیم دل گویم
به دشتِ چشم خیالت همیشه می رویم

بهار باشد ، یا فصلِ زرد پاییزی
به رویشی مدد از نورِ عشق می جویم

به هر جهت برود موج چشم تو، من هم
به جان و دل به نگاهت، همیشه همسویم

ز خود برون شده تا در دلت کنم مأوا
اگر چه سخت بود راه و راه می پویم

غمی مباد دلت را ، ولی اگر آید
به آب دیده ی سرخم تمام می شویم

به خنده خنده گرفتم چه انتقامی سخت
ز روزگار که می خواست روز و شب مویم

دلا به خوب و بد این جهان بباید ساخت
فدای خنده ی آن یارِ خوبِ بد خویم

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1401

    سلام دکتر جان

    چقدر زیبا سروده اید
    همسرایی عالی ست
    آفرین

    سپاس از مهر نگاهت

    در پناه خد🌿👏🙏🌹🌿

  2. مریم محبوب

    مرداد 10, 1401

    درودها استاد ارجمند

    مثل همیشه زیبا

    💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿

    • طارق خراسانی

      مرداد 10, 1401

      سلام و بس درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. سید رضا موسوی راضی

    مرداد 10, 1401

    👏👏👏💖💖💖
    💖💖👏👏
    ددودتان باد و آفرین..

    • طارق خراسانی

      مرداد 10, 1401

      سلام و بس درود

      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. سلام و درود،
    شاعر بزرگ منش و توانا،
    جناب طارق خراسانی،
    بسیار زیبا و پرلطف وصفا سروده اید و مایۀ نشاط و انبساط خاطر گردید.
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 10, 1401

      درود بر حضرت استاد سبکبار گرامی

      نگاهتان را بر خط خطی هایم ارج می نهم
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. صفا یغمایی

    مرداد 10, 1401

    درودجناب خراسانی بزرگوار
    زیبا ودل انگیز سروده اید
    دستمریزاد
    لذت بردم.
    موفق وپاینده باشید.
    🍃👏👏👏🍃

  6. حسن نبی

    مرداد 11, 1401

    اسیر دام تو گشتن عجب صفا دارد
    برای صید تو بودن چو برّه آهویم

    خدا کند که بمیرم شبی در آغوشت
    عجب دعای قشنگی، نگار مه رویم

    بسیار عالی استاد👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا