🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراق

(ثبت: 247382) اردیبهشت 9, 1401 

 

بعد از تو رود طاقتِ دريا شدن نداشت
بعد از تو کوه طاقت تنها شدن نداشت
ای خيمه گاه عشق در اين برکه ی فريب
انگار چشمه طاقت احياء شدن نداشت

تقدیم به مادر و پدر و برادرم رحمه الله علیه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 9, 1401

    آفرین زیبا بود
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا