🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراموشى يتيم

(ثبت: 231762) مهر 9, 1399 

 

دو صد لعنت به طماعى مردم

به آنان كه يتيم را كرده اند گم

ندادند لقمه اى در دست مسكين

هم آنان خونها خوردند از خم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌷🌷🌷🌷💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا