🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرامین ادب

(ثبت: 6902) مهر 28, 1397 

ما، در این دوران اگرچه سوختیم

بر شرف سوزان، شرف آموختیم

پارسایان فکر سیم اندوختن

ما غمِ مردم به جان اندوختیم

دشمنان گر ناسزایی  گفته اند

بر فرامین ادب، لب دوختیم

گرچه دل را می فریبد چرخ دون

گوهرِ عرفان برآن نفروختیم

رشکِ خورشید است آری تا ابد

مشعل دانش که ما افروختیم

تا نمیرد شعله های  عاشقی

طارقانه، ذرّه ذرّه سوختیم