🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرخی یزدی

(ثبت: 232197) مهر 26, 1399 

 

بسته اند دروازه های عرش را

بال بستند طائران فرش را

تا دهان فرخی را دوختند

آتش بیداد شاه افروختند

تقدیم به روح بلند شهید فرخی یزدی که بدست رضا شاه خبیث به شهادت رسید.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 26, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا