🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرخی یزدی

(ثبت: 267990) اسفند 12, 1402 

 

بسته اند دروازه های عرش را

بال بستند طائران فرش را

تا دهان فرخی را دوختند

لاجرم بیداد شاه افروختند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا