🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرمانده بسیج

(ثبت: 817) بهمن 26, 1394 
فرمانده بسیج

لبخند به لب داشت حیا در رفتار

سنگین و متین بود و کمی هم تودار

فرمانده بسیج بود اما افسوس

من در پی او و او از عشقم بیزار